Leende, de sgônste plats

Onder de toren - het verenigingsleven van Leende

Onder de toren bruist het verenigingsleven met vele sportieve, culturele en muzikale activiteiten. De jaarkalender is goed gevuld met evenementen variërend van concours hippique tot openluchttheater, jaarmarkt en kermis.

Verspreid over het dorp vind je cafés en restaurants met gezellige terrasjes. Wie niet meer naar huis wil, kan overnachten in hotels en B&B’s.

Geniet van de rijke variatie aan loof- en naaldbossen, vennen en heide. Achter iedere bocht schuilt weer een ander vergezicht. Uiteraard is er volop gelegenheid om even uit te rusten; in stilte op een bankje of in goed gezelschap op een van de vele terrasjes.

Eindeloos groen

Bezoek Leende per fiets of te voet. Geniet van gastvrijheid en vertier te midden van eindeloos groen.